? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, December 9, 2009

Berfikir sejenak..

Berfikir..
Apelah yang mampu saya rancangkan untuk diri ?
Minat tak menentukan kejayaan individu..
Dah banyak kali saya lalui ,
Perkara yang tak disukai itulah yang mampu beri kejayaan pada diri..

Berfikir lagi..
Ape yang mampu saya sumbangkan untuk Islam,
kalau usia sebegini Saidina Ali Karimallah' Wajhah menjadi pembela agama,
Saya??
Masih di sini, di alam universiti..
Memerhati,mengikut telunjuk diri..

Saya cita-citakan kehidupan yang diredhai..
Kehidupan yang terbimbing ILAHI,
Hati yang tenang,
Kehidupan yang harmoni,
Tapi tulah..
Hidup adalah sebuah pengembaraan..
Destinasinya cukup jelas jika disandarkan pada sebuah matlamat..
Saya harus bina semua itu..
Saya berpegang pada prinsip bahawa ALLAH tidak akan mengubah nasib saya jika saya sendiri tidak berusaha ke arah tu..

Ya Allah..bantulah hambaMu ini dalam mencari keredhaanMu..

No comments:

Post a Comment