? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, May 7, 2009

Dah sampai seru~~

salam ukwah untuk semua...
Dh sampai seru?? Pe maknanya ea..ah kawin??..one fine day..I'Allah...=).Actually dh sampai seru ni maknanya dh datang mood saya nak create blog ni. Sebenarnya dah lama niat nak create blog sendiri tapi bile difikir balik takut nanti pe yang ditulis tidak mengambarkan diri saya yang sebenar.Saya takut dengan bayang-bayang sendiri!Nanti bila orang bace orang akan judge kita baik or buruk.Pernah tak anda rase begitu bila anda baca blog orang lain??Mesti anda dapat gambarkan camne ciri-ciri orang tu bila anda bace blog diorang kan??So, saya akan cuba menulis pe yang hadir dalam diri saya.Pe yang saya rasa kan saye luahkan dalam blog yang tak seberapa ini.Sometime, de perkara kita bley citer kt kawan2...n sometime, bile kite rase sesuatu tu tak perlu dishare n perlu diabadikan dalam diary idup...tulis la kt blog!!InsyaAllah...saye kan selalu update blog ni bile de mase even next sem agak bz ngan aktiviti kolej n mulai sem depan saya dah berada di tahun akhir..:) So nk kne setlekan banyak perkara.By de way...welcome 2 dunia bloger n sudi2 la visit kat blog ni selalu... ;-)

No comments:

Post a Comment