? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, May 8, 2009

SeLaMaT HaRi iBu...~~~

Salam sejahtera semua...

Emm..entry ni saya tujukan khas untuk ibu saya yang tercinta...Rokiah bt Salleh...yang saya panggil 'mok'.Pe yang kite tau, bulan 5 merupakan bulan untuk meraikan hari ibu.So, di kesempatan ini saya nk wish selamat hari ibu untuk ibu saya yang tercinta.Jasamu kan ku kenang sampai bila2...maaf jika anakmu ini selalu menyusahkan mu.Akan ku pahat namamu diingatanku selalu....Sayang mok...=)















Mok ngan ayoh...yang banyak berkorban untuk kami adik-beradik...akan ku balas jasamu suatu hari nanti...ameen..=)



Doa rahmat untuk ibu dan ayah...

"Wahai Tuhanku!Cucurilah rahmat kepada mereka berdua sebagaimana mereka telah mencurahkan kasih sayang mendidik dan memeliharaku sejak kecil."

2 comments:

  1. happy mother's day all aroun the world..yeah!!!

    ReplyDelete
  2. yeah ean...4 us also!!
    we also become a mother for de next time...
    one fine day...I'Allah...:)

    ReplyDelete